onsdag, december 02, 2009

Jobb jobb och lite sol...

Hej bloggen.

Jag är lite piggare. Antagligen börjar min kropp anpassa sig lite efter nya medicineringen.
Imorse orkade jag håna två kollegor innan fikarasten var slut.

Den här veckan har varit stressig so far.
Utskällning måndags.
Bilkö igår.
Hem till MoP ikväll för uthämtning av namnsdagspresent. Namnsdagar är mycket viktiga för mig. Mycket viktiga. Så viktig att jag glömt bort den i år.

Sen från arla morgon imorgon så är jag på väg till Sälen. Men begränsade Internetmöjligheter.
Det är med Le Jobb alltså.
Ser inte framemot att sitta i en bil i fem timmar. Minst. Och sen dessutom vara ansvarig för inköp av alkohol. Det är ju ett hån. Jag får ju inte dricka.



A.

3 Comments:

Anonymous Penny said...

Nå, nog var det väl elakt att göra dig till inköpsanvarig, tycker jag.

Man ska ju vara snäll mot de svaga.

Kul att höra att du mår bättre!

3:05 em  
Anonymous ofelia said...

sjukt avis på sälen. faktiskt.

9:14 em  
Blogger Ninde said...

"Begränsade internetmöjligheter" i ett av de lådfolkstätaste fjällstråken? Really? Säker på att det inte var "Svartlien" ni var i ?

11:03 fm  

Skicka en kommentar

<< Home