tisdag, november 24, 2009

F-kassan och bufflarna.

Jaha. Då är det dags att starta krig mot Försäkringskassan då.
Jag fick en lön på ca 2000 kronor. Och F-kassan lyser med sin frånvaro.

Precis som det finns en stor äng dit bufflar gick för att dö enligt indianerna* så finns det ett stort företag dit folk som inte vill arbeta söker sig.

Så efter en ganska jobbig höst, där jag nu mår bättre än någonsin kommer jag antagligen drabbas av Försäkringskassedepression.
Och när en diagnostiserad sjukdom döps efter en själv anser jag att man bör försöka slipa lite på kanterna.

Men det är jag.
Inte F-kassan.

A.


* Typ Sitting Bull och de där.

3 Comments:

Blogger Serafim said...

Låter som att du har ett intressant projekt framför dig...

11:48 fm  
Blogger emster said...

oh no, hoppas de kammar sig och FIXAR!

9:47 em  
Blogger A. said...

Serafim&Emster: otroligt nog så fixade det de hela (Nästan) igår...

12:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home