torsdag, november 05, 2009

Undrar vad det ser egentligen...

Min dator har varit mongo.
Antagligen klart påverkad av dess ägare. Och vi pratar jobbdatorn.

Hela dagen idag har jag haft IT-service inne i min dator och fjärrstyrt den. Får fortfarande inte igenom några uppdateringar.

Undrar egentligen vad de tittar på när de är inne... Jag vet inte om jag är nöjd eller onöjd.
Men försvinner Le Blogg vet ni varför.
Och då kanske A försvinner också. Ni kan tänka lite Raul Wallenberg.
Med skillnaden att sökandet kommer ledas av Lillbrorsan när han orkar och inte Simon Wiesenthal...



A.

5 Comments:

Blogger 404 said...

Jag kan ställa upp och leta efter dig istället för den där andra. Tror det skulle bli ett snabbare resultat. :)

5:50 em  
Anonymous Anonym said...

Hm, A. Mongo? Sen när, mer exakt blev det ett politiskt korrekt ord?
Ett kul ord, dock.
Dr M

6:11 em  
Blogger emster said...

seriöst, ditt företag borde uppmuntra bloggande! det gynnar ju lite deras verksamhet!

8:40 em  
Blogger A. said...

404: det tror jag också :D

Dr M: Detta är inte en politiskt korrekt blogg. Alltså funkar mongo.

Emster: Du har så rätt. Det borde de verkligen!

12:52 em  
Blogger Skitsur said...

Bjöd in helpdesk till min jobbdator förra veckan. Det slutade i lite förmaningar "du har sparat en massa saker på skrivbordet, det får man inte göra" och en ftp-klient på spanska. Spännande varje gång...

8:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home