onsdag, oktober 28, 2009

Kommer ni ihåg...

Vet inte hur många som läser här som var med på gamla jobbet.
Ni vet med talflöknal. Middagal. Lesol till landet långt bolt i öst.

Ni vet de jag hatade till slut.

Idag ringde min chef. Diskuterade rehabplaner för mig jobbmässigt. Att jag skulle slippa en del jobb när jag börjar jobba. Vikten av att jag kanske bara jobbade halvdagar.
Vikten av att stänga av telefonen kanske senast 15 varje dag.
Så att jag inte råkar utför något.

Kan verkligen inte se att något av detta skulle hända hos koleanelna.
Fast de var inte bara hemska. De var bra bloggmaterial.
Mycket bra bloggmaterial faktiskt.

Nu har jag en liten historia om en kollega som jag funderar på.
SM i projektion tror jag han tävlar i just nu.*
Kan dock bli lite uthängade. Får fundera på hur det ska skriva. Involverar skillmässor och nätdejting.

Och det sista har ju tidigare varit ett populärt ämne här.


A.

Ps. Fast det är några av er som läst nästan från början tror jag. Lite coolt. Att ni orkar. Jag blir lite orolig för er.

* Det kan vara någon annan psykologisk term men jag tror det är rätt.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Väntar på uthängande historia. Är uttråkad.
Dr M

3:25 em  
Blogger A. said...

Den kommer. Och du som Dr kanske kan få hjälpa till med de pskologiska termerna.

Lite Dr M featuring A... :)

3:31 em  
Anonymous Anonym said...

Faktum är att jag förgås av tristess. Tänk du har makten i din hand att rädda liv, just nu. Koleanel?
Dr M

3:38 em  
Blogger A. said...

Koreaner? Därför jag började blogga... Historien är på väg.

Vill inte vara ansvarig för lidanden... Men måste komma på hur jag ska skriva den. ;-)

3:51 em  
Anonymous dot said...

Tror bestämt att jag tillhör en av de äldre läsarna, och visst kan man sakna rapporterna kring de gamla kollegorna lite, de var humor

men det är fortfarande du som skriver väldigt bra, så mig lyckas du inte skaka av dig i första taget :)

6:10 em  
Blogger A. said...

Hehe nej verkar svårt att skaka av sig dig ;) Fast du tillhör ju inventarierna här så det är klart jag inte vill det ;)

12:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home