onsdag, oktober 21, 2009

Shopping under the influence...

Det här är det 1956 inlägget som jag skriver i Le Blogg.
Det betyder att 1.956 har handlat om något viktigt. Inte illa ändå.


Jag har kommit till slutet av Internet. Internet är inte så roligt längre.
Men med lite inspiration så hittade jag inte på Hemnet igår.
Kanske tur att jag är tråkig, trist och gammalmodig.
Annars hade jag nog köpt en lägenhet idag. På två sorters mediciner.
Det hade vart kul men jag är ju en kyckling.*

Annars har jag vart på jobbet och hälsat på idag. Det verkar sakna mig. Smög runt bland tanterna och fick lite kramar.
Och imorgon får jag veta om jag ska fortsätta vara sjukskriven eller börja jobba nästa vecka.
Vill nog båda två. Tror inte jag orkar arbeta full tid nämligen.


Annars är familjen Wahlgren på tv. Jag dör lite varje gång jag ser övermogna barn.
Jag tror att jag var ett roligare barn att leka med. Även en roligare vuxen att leka med.

Nu hem till mamma för middag.


A.


* Och då menar jag inte gul. Eller dunig.

3 Comments:

Blogger Serafim said...

Hmmm har du läst den här?

http://www.27bslash6.com/strata.html

8:25 fm  
Blogger Ninde said...

Hm. Så de närmaste veckorna blir "Working under the influence..." då eller? ;)

11:00 fm  
Blogger A. said...

Serafim: Haha... den var riktigt bra :D

Ninde: Nja, verkar som jag blir hemma en vecka till. Ska ha en diskussion med läkarna imorgon igen. Men har framfört mina åsikter :D

12:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home