fredag, oktober 23, 2009

5 veckor utan snus

Idag har jag varit utan snus i 5 veckor.
Och med varit utan snus menar jag att jag har självmant valt att inte snusa på fem veckor.
Ganska bra. Enligt mig.


Annars så åkte jag just på ett samtal från doktorn. Han är nog duktig.
Men ärligt.
"En prata så den vanlige patienten förstår" kurs kanske vore något för våra läkare i det här landet.
Nu sitter jag och funderar på om jag ska ringa sjuksyrrorna och be dem förklara.*


Och nu shoppingdags. Filmer står på agendan om jag ska vara hemma en vecka till.


A.



* Inte för det behövs men de gillade mig.

12 Comments:

Blogger Ninde said...

Tycker du ska ringa syrrorna. De pratar nog fortfarande med saknad om den där trevliga blonda killen. Dessutom tjänar de så dåligt så någon jobbförmån kan de väl få ha? :D

3:00 em  
Blogger A. said...

Haha... jag tror inte jag var den sämsta patienten de hade när jag låg där... ;)

9:55 em  
Blogger Serafim said...

Duktig som slutat snusa. Saknar du det?

Provade faktiskt första gången igår. Blev en aning yr kan jag erkänna. Men bliv lite nyfiken. Håller på att göra nya smaker och det är ju en fördel att ha en aning om hur det smakar antar jag.

5:34 em  
Blogger A. said...

Nja saknar det inte så farligt. faktiskt... Värsta abstinensen kom ju antagligen medan jag låg med dropp och allt ;) Men saknar känslan av att kanske inte bli yr men lugn på något sätt... Nya smaker?

5:49 em  
Blogger Winnie The Pooh said...

Så klart de saknar dig.
Vi gjorde ju det när du var borta, och vi är inte ens IRL.

10:46 em  
Blogger A. said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

11:46 fm  
Blogger A. said...

Jo det är ni. Bara att jag inte vet vilka ni är ;)

11:47 fm  
Blogger Serafim said...

Ja??? Du vet.. ibland så gör man produktutveckling... ;)

8:26 em  
Blogger A. said...

Jag har ju ingen riktig aning om vad du jobbar med... ;) För en månad sen hade jag anmält mig som smakråd. ;)

11:40 em  
Blogger Serafim said...

Ärligt talat så har jag inte heller någon större aning om vad jag jobbar med ;)

Men vi har en liten snusproduktion.. bland annat...

8:34 fm  
Blogger A. said...

Coolt. Du har ingen länk? Du kan maila. Men det kanske blir för ohemligt. :) Vart sjukt nyfiken.

Annars tror jag en bra smak skulle vara åt cognacshållet. Eller starkt svart kaffe. Inge trams med cappucino eller så.

4:05 em  
Blogger Serafim said...

Hahaha! Bedrövligt nog har vi ingen uppe..

men om du går in på Northerner.com och letar efter nåt nytt, rött och som borde fånga ditt öga så är du rätt på det..

9:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home