lördag, oktober 31, 2009

Mamma har idag ringt och bett om ursäkt för att hon inte ringt tidigare.
Det är nytt rekord i överbeskyddning.
Den historien slutade med att hon och pappa kom förbi. Och hälsade på.
7 gången på tre år. Och utan att en födelsedag var inblandad.

Annars sa jag till lillbrorsan att det var familjemiddag igår. Och jag visste att han inte var inbjuden.
Sen frågade jag mamma och Lillbrorsan skulle komma.
Och att jag sagt till honom att det var familjemiddag.
Det orskade nästan ett familjegräl medan jag satt bredvid och lyssnade när mamma ringde Lillbrosan.

Precis som jag visste att det skulle urarta. Jag börjar nog bli frisk.

A.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Busigt, A. Friskhetstecken, absolut.
Dr M

9:38 em  
Blogger A. said...

Hehe.. visste exakt hur båda två skulle reagera. Men behövde lite drama som inte kom från Days of our life ;-)

10:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home