måndag, november 23, 2009

Le Update

Helgen började utmärkt.
Med fredag och läkarbesök.
Som gick bra. Antagligen slipper jag käka kortison till senast jul och slipper se ut som en kombination av Toker och en påssjuk alkolist i ansiktet.
Så hej då kortisonkinder.
Och hej Belsenfånge med insjunkna kinder och framträdande kindben.

Men allt gick bra. Testerna var fina. Jag var dock låg i någon form av vitamin. Men eftersom jag inte har käkat en frukt sedan 92 så är det inte omöjligt att jag skulle vart det ändå.

Sen så såg jag solen i lördags. Sjukt overkligt.


A.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Visst blev man bländad av denna ovana himlakropp
Dr M

7:28 em  
Blogger A. said...

Jag körde nästan av vägen samtidigt som jag gallskrek Ufo i telefonen. Min kompis trodde jag var dum i huvudet och la på.

Sen köpte han inte min förklaring heller. Trist typ. Sista gången jag ringer honom vid bra väder.

5:17 em  

Skicka en kommentar

<< Home