söndag, november 29, 2009

Lite sjuk vs hypokondriker...

Har ju som sagt mått lite dåligt den här veckan. Och speciellt i helgen. Utan att veta varför.
Men då jag frånsett en riktig sjukdom dessutom lider av en viss hypokondri har jag kunnat bota mig själv hyfsat.

Jag plockade fram lite saker som borde hjälpa mot trötthet och seghet.
I medicinskåpet hittade jag direkt.

Resorb - Vätskebrist leder till huvudvärk.
Antioxidant brus- Ska ju vara bra.
Multivitamin brus - Måste ju vara bra.
C-Vitaminbrus Citron - Alla vet att c-vitaminer är bra.

Sen så har jag druckit Vitamin Well Defence som en dåre. Nu mår jag lite bättre med är sjukt kissnödig.

I övrigt har min lillebrorson varit här. Vi håller på att utveckla en speciell relation.
Han förstör. Jag matar honom och skriker på Le Twin när han mosar in en saffransbulle i min vit/grå högtalare...
Men han är sjukt söt. Kommer antagligen från sin farbror.

A.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Är han så söt din lillebror?
Dr M

4:57 em  
Blogger A. said...

Mycket. Han är nämligen rätt lik sin storebror. :D

1:42 em  
Anonymous Anonym said...

Så dom är söta båda två;-)
Dr M

6:51 em  

Skicka en kommentar

<< Home