fredag, november 27, 2009

Le Helg & Vecka

Veckan kan sammanfattas i några korta punkter.

Jag har mått lite sämre. Antagligen enligt Le Doktor för att jag minskat mitt kortison och kroppens inte är tillbaka på normala tillverkningsnivåer.

Jag har tyckte att F-kassan är kass.

Jag har idag gått till jobbet utan att fixa håret. Första gången i mitt liv. Kom på det i bilen.

Jag har fått pengar av F-kassan. De är inte helt värdelösa.



Och dessutom tog jag sovmorgon imorse. Jag var helt slut. Kom till Le Work vid halv elva. Är det okej att åka vid tre då?


A.

4 Comments:

Anonymous m said...

domskäl: domare ofelia konstaterar att a, mot bakgrund av sjuklig vecka, förtjänar att gå hem tidigt. domaren finner inga skäl att döma a till något annat än tidig hemgång.

domslut: domare ofelia dömer härmed a till hemgång vid kl. 15.00.

verkställs av a omedelbart när kl. slår 15.00. om a icke följer domslutet kommer mycket obehagliga påföljder att utdömas.

2:18 em  
Blogger Skitsur said...

jobbar man på nästanstatliga verk trodde jag det är praxis...

4:19 em  
Anonymous Anonym said...

Vad är du för sjuk? Nyfiken emm.

5:01 em  
Blogger A. said...

m: Jag följde domen till punkt och pricka.

Skitsur: Jo, men kanske inte tagit sovmorgon? ;-)

Emm: Crohns Sjukdom heter det jag fått. En mag och tarmsjukdom. Och nyfiken ska man vara... ;-)

5:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home