söndag, augusti 28, 2011

Le end of the helg...

Ganska bra helg. Frånsett att jag, eller tja min kropp, tycker det är lämpligt att sova på nätterna och vara vaken på nätterna.
Vem som är lille S's favoritfarbror torde nu stå utom tävlan.
Lillbrorsan är så långt efter att han inte ens syns.

Idag var han här. Och som muta råkade det finnas Festis, chokladpudding och kakor.
Även smörgåstårta men det verkade icke vara hans grej.
Sen en stoooor pilatesboll.
Hur kul som helst tydligen.
Om man snart ska fylla tre iaf.
Och jonglerbollar som man får kasta i huvudet på sin farbror.

Dock kanske le twin ska fundera på uttrycket "Fråga A om du får leka med hans bollar?"
Jag är inte emot uppfostran men just sånt kanske han i ye ska fråga.
Än iaf.
När han blir äldre får han göra som han vill.
Tror jag.

Imorgon finner ni mig på Sandhamn. Eller i. Eller på ön där Sandhamn ligger.
Ruskigt osugen på teambuilding.
Lex Dyngraka kollegor.
Inte min grej alls.

A.

2 Comments:

Blogger Serafim said...

Pilatesboll??? Kanske skulle ta med den på teambuilding? Om inte annat kan du ju fråga någon överförfriskad kvinnlig kollega om hon vill se din boll?

12:59 em  
Blogger A. said...

Så skulle man kunna göra. Nu har du inte sett mina kvinnliga kollegor. Inte aktuellt.
Alls.

Spar den hemma för lek istället.
Och faktiskt en hel del seriösa ryggövningar...

11:09 em  

Skicka en kommentar

<< Home