torsdag, januari 19, 2006

Middagstips och Alzheimers...

Imorgon är det fredag. Innebär att A kommer att äta ute på lunchen. Han gör det på fredagar annars är han duktig på att laga matlådor.

Förmodligen kommer det bli något onyttigt. Inte pizzerian dock. Man har vart där för ofta om man får en julklapp av dem samt att de säger att de redan stoppat min Hawaii i ugnen när jag kom dit för ett tag sen*.



Vilken pizzeria delar ut julklappar förresten?

Pizzeria Golf....

Jag fick en miniräknare i miniformat. Precis vad jag ville ha. Fick ett nyckelband med reklam för Smirnov Ice också. Coolt. Gick och viftade med det utanför systemet och tre coola danderyds-kids fråga om jag ville köpa ut. Jag skratta dem upp i ansiktet och sa att jag var polis...

Nej, det sa jag inte, men skulle velat men vad hade de ungdomarna gjort för fel, de vill ju bara ha lite skoj...

Nu till mitt middagstips...

A's kapris och Fransksenapspannbiffar...

Köttfärs
Ägg
Kapris
Fransk Senap
Ströbröd
Soya

Gör en pannbiff. Stek. Sen är de klara. Ät med något gott. Jag hade broccoli.

Nu till alzheimergrejen. Jag höll på att laga denna delikata anrättning igår. Har ingen kapris hemma, tar bilen 150 meter till Hemköp, köper kapris åker hem. Lagar maten klart. Har glömt att ha i Kaprisen.... Men det vart gott ändå.

Fick dessutom med mig en låda Texas Pecan glass hem.... Inte illa alls... Åt det till frukost. Så jävla gott.

Dagens låt - Little Willy John**, Peter Lemarc.


* Och det hade de :-)
** Bästa versionen framförd av Challe Berglund i tv efter ett av Dif SM guld...


Det var allt för mig det...


A.

3 Comments:

Blogger ajja said...

Försöker fundera ut om du har ätstörningar eller bara en rolig kost :) Och har jag missat det helt men bantar du vissa dagar?

5:16 em  
Blogger A. said...

Hmmm... Ätstörningar? Vad grundar du det på :-) Framstår jag som så skruvad? Har du tänkt på att jag ibland skriver om mig själv som "jag" och ibland som "A", kan vara en lätt personlighetsstörning ;-)

Rolig kost kanske det, har oftast trevligt när jag äter men men...

Om jag bantar vissa dagar, ja så skulle man kunna säga. Vill kanske inte kalla det bantning heller men ett selektivt val av när nyttigare mat ska ätas.

A.

8:21 fm  
Anonymous Anonym said...

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your a-funderar.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

8:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home