onsdag, februari 01, 2006

2 dagar in i Hundens år

Är det dags för årets första utomhusträning.

Clark Kent, hur går det med din träning. Kommer ju cykla ifrån dig snabbare än en svensk vinter i Stoockholm förvandlas till slask....

Då Le Blogg lovade att vara tysktalande idag får A erkänna att han tog sig vatten över huvudet.

Idag har jag inte ens fått en spel på kollegorna. De har skött sig förtjänstfullt och hållt sig på sina kontor. Och så...

Plötsligt händer det...

Kollegan kommer in med frukt. Och dessutom en banan till. Och har mage att säga att hon tyckte att hon skulle bjuda på lite frukt för att kompensera att jag skjutsat hem henne från jobbet i snart tre veckor..

" A, häl fål du. Som en liten plesent att du äl så snäll och skjutsal hem mig valje dag..."*

Hon kan inte vara på riktigt. 4 veckors skjuts nu och minst 3 veckor till ca 1.5 mil varje dag.... och jag får en banan :-)

Lattjo liten pryl det där...


A.


*Ber alla som har svårt att säga r om ursäkt. Jag hade det själv som ung. Gick hos talpedagog. :-)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vi har redan pratat om det där. Blir inga större bekymmer att dänga dig. Har en bra bit till jobbet numera så får den tränning jag behöver.

8:01 em  
Blogger A. said...

Youre going down...

8:34 fm  

Skicka en kommentar

<< Home