måndag, januari 30, 2006

Söndagar & Kinesiskt Nyår...

Söndagar som tv dag håller på att sjunka....

Borde inte söndagar vara avsedda för att man ska se på film ?? Är det inte vad de är till för?

Blir förbannad när filmvalet för oss utan en massa extra kanaler är Terminator och Unbreakable... Sjukt dåliga filmer båda två. Senare på kvällen poker... Vem orkar se på poker på tv?? I princip varje kväll också.

Dessutom anser jag att man borde få vara ledig på måndagar.

Idag är det dock lugnt på jobbet eftersom det nu firas ett kinesiskt nyår. Alltså kommer jag slippa en massa jobbiga telefonsamtal. Såg på nyheterna igår att försäljningen av vuxenblöjor ökat med 300 % typ i Asien eftersom folk ska hem till sina föräldrar och det inte finns toalett på tågen...

Hade aldrig satt mig på ett tåg med vetskapen om att hälften av de där inne hade blöja på sig och tänkt använda den...

Så allihopa, välkomna till HUNDENS år.

Själv är jag det coolaste djuret. Jag är drake... :-) Eller för att vara exakt Fire Dragon...

Kolla här själva vad ni är och låt mig få veta. Ni aikare kan ju hoppas på vara födda i råttans år...

2 Comments:

Blogger ajja said...

Japp, vi drakar e bäst :) Men behöver man hata aikare för det? (vad är fotboll och VARFÖÖÖR?!)

4:59 em  
Blogger A. said...

Man måste inte hata Aikare, det är en bra egenskap att inte gilla Aik men grejen är att Aikare brukar kallas råttor..;-) Aik=Gnaget=gangare=råttor...

8:04 fm  

Skicka en kommentar

<< Home