fredag, januari 27, 2006

Konstiga namn och sagohästar...

Enligt Expressen så är det de här namnen som ökar mest i Sverige. Killnamnen ska jag kommentera..

Observera att det är namnen som ökar mest. Förmodligen med 100%. Från noll till en stackars unge som heter det. Det är 100 % det...

1. Milton - var inte det "sagohästen" som John Whitaker red hästhoppning med?
2. Leon - Inhyrd massmördare?
3. Vilgot - Tribute to Vilgot Sjöman?
4. Melvin - Kan inte ens komma på något om det...
5. Neo - Aldrig okej att döpa ngn efter en film. Ville iofs som ung heta Han Solo....
6. Elliott - Okej att jag tänker på Dr Elliott i Scrubs som är tjej men helt ok.
7. Charlie - Ska barnet gå med fötterna utåt och ha svart plommonstop?
8. Ville - ...heta något annat...
9. Elis - Elis? Elis? Googlade Elis, finns inget på det...
10. Wilmer - Nisse Hellbergs son?



Hela listan med tjejnamn och populärast namn finns här... Konstiganamnlistan


Nu har jag vart bitter nog för ett tag... Mitt namn är varken med på listor över namn som är populära eller ökar så vem är jag att kommentera. En bitter man med ett alldagligt namn som minskar i popularitet :-)


A- Med den meningslösaste inlägget hittills....

2 Comments:

Blogger ajja said...

MÄH!! Charlie är väldigt fint ju!

12:39 fm  
Blogger A. said...

Ja, jämfört med Melvin och Wilmer...

3:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home