onsdag, januari 25, 2006

Seegt...

Jag har trååååkigt....

Kan inte någon av mina vänner pigga upp mig med ett mail? Jag efterlyser;

- Roliga filmer
- Roliga låtar
- Naket
- Ännu mer naket
- Roliga bilder
- Tecknade serier
- Fåniga historier*
- Annat som är roligt



Send it... Lovar att skratta åt allt. Alla mina roliga grejer satt ju på min gamla dator. Är utan pausunderhållning.


A.

* Även om historien känns tveksam så skicka den. Jag kommer gilla den med tanke på att min favorithistoria är;


Killen med vattenskalle på diskoteket till den söta tjejen. - ... Hej vill du dansa?..."
Den söta tjejen - "... Ja tack, jättegärna....

9 Comments:

Blogger ajja said...

Ja kan inte skratta för då bryter jag nacken. Men eftersom jag e hemma och tråkar kan jag hjälpa dig med lite underhållning av den milda sorten.

Nu när du ändå har startat blogg så kanske du vill göra lite reklam för den och kanske se hur många det är som läser (Om du nu inte redan gjort det).

Reklam: Regga dig på bloggportalen.se och bloggtoppen.se

Se hur många som läser, va dom e i från och vad dom surfat på för sida precis innan:

Statcounter.com

När du reggat dig och skaffat konto så ska man sen välja vad för kod man ska klistra in i sitt template. Välj densom heter XMLT inte den med bara HTML, då kan du nämligen se viken sida man har surfat på innan man tittade in på din och kanske om nån sökt på google så ser du vad dom har sökt. Ganska roligt faktiskt.

Sen hoppas jag att du har klickat ja och inte No på valet i settups för bloggen så att man kan googla dig eller att blogger.com gör reklam för dig när du har skrivit ett inlägg.

Puh, nu måste ja äta en bulle.

Ja vart e dina polers? Väldigt tyst här.

11:46 fm  
Blogger A. said...

Hmm.... Är ju helt ärligt ingen hacker direkt...

var i mitt template ska man lägga in det där då?

A

12:01 em  
Blogger A. said...

Ajja.... Nu har jag provat en hel del. Fattar inte vad jag skulle göra med alla koder och skit...

Fast det verkade kul.

Mina polare är kass. De verkar jobba. Lunch nu.

12:15 em  
Blogger ajja said...

Det ska finnas en bild på vart du ska klistra in den. Då kan du inte göra fel. Bara att ta upp Templates och klistra in den. :)

12:36 em  
Blogger A. said...

Ja man är ju bra kass... Nu lyckas jag inte med den där statcounter... massa krångligt :-)

Fattar ínget. Jag är kass.

1:27 em  
Blogger ajja said...

men hallelå pucko :)

Man reggar sig på statcounter och klickar i en massa boxer. Sen va. Så klistrar man in koden man får inne i bloggen. Tempales, rullisten läängst ner. När du får koden så ska det finnas en bild över vart du ska klistra in den.

Nu har ja förklarat så gott ja kan. :)

men jaja, det kanske e överkurs för en blodn tvilling *s*

Händer inge kul alls i dag?

1:43 em  
Blogger A. said...

Tror jag fått det att funka nu :-)

Blond, tvilling ja du förstår ju själv...

Hur fan hittade du hit egentligen? Mkt trevligt att ha dig här men hur?

A.

1:54 em  
Blogger A. said...

Nu funkar allt, bara en massa funktioner som jag måste lära mig.

Det var inte så svårt om man läste ordentligt.

Men men...

2:01 em  
Blogger ajja said...

Ja kommer faktiskt inte i håg hur jag hittade dig, men roligt var det i allafall :)

Du ser, man klarar mycket..

9:09 em  

Skicka en kommentar

<< Home