torsdag, januari 26, 2006

Sit-coms

Kanske ett tecken på min otroligt dåliga humor men jag är fan helt såld på sit-coms. Spelar ingen roll vad de handlar om jag ser allt. (om jag är hemma) detta har lett till sömnsvårigheter då jag måste kolla på tv väldigt sent på nätterna för att se repriserna.

Därför ska jag ranka de roligaste figurerna i sit-coms... Och givetvis är namnen vad de heter i serierna. Hur ska jag kunna veta vad de heter egentligen....



1. Red, The 70's show. - Pappan, rakt igenom stenhård
2. George Costanza, Seinfeld. Presentation överflödig
3. Jeff, Coupling, - 19.30 lördagar, Jeff är världsklass. Borde nästan vara etta
4. Chao - Off Centre,. vet inte om den går längre men kul är det.
5. Den lille killen i Quintuplets. (femlingarna chase) Elak och ljuger... gillar det.



Igår var en jobbig dag, bankades på kontoret hela tiden. Kan bli roligare idag. Det målas. Känner hur vissa ångor redan gör mig på bra humör. Gillar lukten av målarfärg*.



A. - I meningslöshetens tjänst...


* Tycker även att bensinstationer luktar gott. Tack mamma och pappa för att ni släpade med oss grabbjävlar på bilsemestrar när vi små så jag fick uppleva de stoooora bensinstationerna på Autobahn.

4 Comments:

Blogger ajja said...

Vi autobahnade varje sommar. Jag hatar verkligen bensinlukt! Däremot har jag en svag böjjelse för Tysk glass nu. Men vi verkar ha tur som fick komma ut i världen som små i allafall. Många små stackare har inte ens varit utanför Sverige i dagens missär läge..

Chao e kung!
Men personligen kan jag inte få nog av Chandler i vänner. Karen (Hon me millioner pengar och pipg röst) i will och Grace. Eller hela Tredje klotet från solen gänget.

11:02 fm  
Blogger A. said...

Chandler är bra, men han tar sig inte in på listan.

Will & Grace Karen är skoj men då är jättefjollan som jag inte kommer ihåg vad han heter roligare. Han får bli bubblare...

Ingen från 3:dje klotet från solen kommer in. De får inte ens vara bubblare... ;-)

1:34 em  
Blogger ajja said...

Du e dum. Han heter Jack. Eller enl honom. Just jack!

8:38 fm  
Blogger A. said...

Just Jack... stämmer så bra...

Dum? Du får ha en egen lista där du får han med vem som helst :-)

9:07 fm  

Skicka en kommentar

<< Home