onsdag, februari 01, 2006

Den svenska avundsjukan och ett passande boktips...

Guten morgen..

Le Blogg kommer senare under dagen övergå till att bli tysktalande. Ett litet tag i alla fall. Just nu är A avundsjuk och då är tyska för svårt.

Såg en intressant sak på tv som jag iofs visste om sen tidigare...

Recept för osexig man*

1 st. Skinntorr gubbe
1 st. Slemmig morgonrock
1 st. Lönnfethet
1 st. Rynkor över hela kroppen
1 st. Begynnande flint

Tillvägagångssätt:
Låt han leva i ca 70 år.


Sexig?? Knappast va.

Hur får man honom att ha sex med unga tjejer som ser sjukt bra ut, även om det kan anas en del plast och Botox här och där...????

Jopp.

Kalla honom Hugh Hefner så får han det. Han sitter alltså med snuskigt mkt pengar och har sju flickvänner som alla är betydligt mer passande för A. (åldersmässigt i alla fall)

Nope, rub it in... Att man sitter ensam i sin lilla lägenhet och trycker :-) Fast å andra sidan har han ju skapat världens populäraste tidning så nån cred ska han väl ha.



Då A stundtals läser lite böcker så kommer nu dagens boktips. Det kan mkt väl bli det sista boktipset som ges i Le Blogg, eller kanske startar det en ny trend....

Nåja,

Nu till boktipset som går i samma stil som dessa Playboy-bunnies...

Jenna Jameson - Att älska som en porrstjärna.

Sjukt bra läsning. Jennas biografi, mkt bra helt enkelt. Ingen porrbok heller. Och helt ärligt, visst är titeln lockande?


A.


* Vill poängtera att det är vad jag skulle kunna tänka mig som osexiga egenskaper. Ni damer som läser får gärna rätta mig....

4 Comments:

Blogger ajja said...

Jenna, Hugh´s Blondiner. I seee a pattern.

2:32 em  
Blogger A. said...

Blondiner nämns inte med ett ord i inlägget... :-)

And the pattern is?

Och dessutom, ska jag sågas för att jag läser böcker? Okej, hade hoppats på mer bilder men ändå...;-)

2:46 em  
Blogger ajja said...

Äh, läsa bok e väl inget. Läsa är livet. Varför skriver vi annars bloggar?

Skrev jag nåt om sågning? :)

3:14 em  
Blogger A. said...

Nja.. nej det gjorde du ju iofs inte..:)

Fast kan ha haft en aning om vem Jenna var innan och visst kan man se ett mönster mellan Playboy och Jenna... Men blondiner nämnde jag inte... hehe

4:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home