tisdag, februari 28, 2006

En fettisdagsberättelse

Iofs skulle man lätt kunna hävda att det finns betydligt fler fet-tisdagar nu än när man var 18 men men...

Förra året hade min kollega som är ett stort fan av semlor köpt såna åt hela kontoret. Medan vi sitter och mumsar i oss grädde frågar han hur många semlor jag äter i veckan. Mitt svar dröjde väl lite.. satt och tänkte på hur många i snitt 2 semlor per år blir uträknad på antal semlor i veckan. Han trodde han åt 8-10 semlor i veckan. Det var det bästa han visste.... hehe...

För att strö extra salt i såren så såg han ut som han aldrig drabbats av en fet-tisdag... :-)

But what the hell, jag har känner att jag är närmare en Jihdefrilla nu än nånsin....


Dagens låt,

Ingen Soldat - Lars Winnerbäck. Kanske dagens låt imorgon med...

A.