torsdag, februari 02, 2006

Funderingar

Såg på Big Brother igår. Ska erkänna att jag brukar tycka att det då och då är ganska underhållande.

Men ärligt vad är det för tråkmänniskor som springer runt där inne. Gillar han som är raggare för han sticker ut lite. Men nu till det som slagit mig. De har varit i huset i ca 4 dagar va?

Hur i helvete kan man vara så nära varann att man stortjuter så fort någon åker ut. Hur beteer de sig när de tex ska gå hem från en kompis de känt hela livet?

Sen stör jag mig på att det ska gruppkramas och gärna gråtas lite av alla killar i alla dokusåpor så fort någon åker ut med kommentarer som ;

"...vi har kommit så nära varandra.."

Bullshit säger jag. Jag skulle vara skitnöjd om någon annan åkte ut... Närmare att vinna själv. Dessutom efter 4 dagar....

Vad är då sensmoralen i det här? Ingen aning mer än att jag skulle bojkotta gruppkramar och inte gråta en droppe om en konkurrent åkte ut. Sen så använder jag ju inte foundation heller som 8 av 10 killar i Big Brother...


A. Utan smink i meningslöshetens tjänst...

1 Comments:

Blogger ajja said...

BB e skämmigt i år. Bara en massa Barbiedockor och bullshit..

11:40 fm  

Skicka en kommentar

<< Home