tisdag, mars 14, 2006

Det sura äpplet.


Jag får bita i det sura äpplet. Det var jävligt ont om Lederhosen, stora snurrade mustacher och liknande på Cebit. :-(

Kan bjuda på lite alternativa förslag till de bilderna som utlovats.

Det här var det närmaste Lederhosen jag kom. Inte den klassiska varianten som Herr Bard körde med men likväl läder. Hon representerar en stor tysk dataspelsfirma.

Tror inte hon var chef....


Då vissa som skriver blogg har en viss besatthet av dvärgar har jag skakat fram ett bra alternativ.

Kan han vara något för er? Ajja, Dot?

Han har enligt mig allt. En kort kostymkille som gör business i Tyskland. :-)




I varje stad med självaktning ska det ju dessutom finnas ett farligt gäng som hänger på torget. Dessa killar gjorde sitt bästa för att verbalt tala om för alla vad de egentligen tyckte om andra människor.

Farlighetshalten kanske är lite tveksam då en sitter i rullstol och en går på kryckor men folk gick omvägar runt dem...


Som uppvuxen i de farliga förorterna blev jag naturligtvis inte så rädd...





Somnade i soffen strax efter sju, vaknade upp vid 21.00 lagom till Prison Break. Fy helvete vad bra det är. Ett avsnitt kvar. Då jag via trevliga kompisar blivit betrodd med alla avsnitt på DVD skulle jag hypotetiskt kunna se det sista nu och berätta allt i Le Blogg om hur det går :-)


Men nu är jag inte sån.... Kanske :-)


A. Er fotograf i den stora världen.

2 Comments:

Blogger ajja said...

Du e min idol!! garvar i hjäl mig här!! Att du vågade fotta, bara det är värd en stor fet fruktkorg!! Coolast hunny :)

11:10 fm  
Anonymous Anonym said...

*s*

underbart, det här var så mycket intressantare än lederhosen och snurrmustascher, stort mod!

4:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home