fredag, april 28, 2006

vad utstrålar A egentligen

För det kom under min promenad i köpcentrumet fram en söt tjej i min ålder med en godisskål. Hon bjöd mig och frågade om allt var bra.

Så jag sa ja*

Vad bra sa hon och gav mig ett visitkort.

"www.erektionsakuten.se

Tack för den.

Försökte stammande förklara att det är precis som med åkrar. Vissa saker mår bra av att ligga i träda ett tag. Efter det så växer det mycket bättre.


A. Som har känt sig manligare....

Ps. Kan det vara hon skickar alla spam-mail om "Enlarge your manhood" "Extend your size" osv? Hon som var så söt....


* Från vilken låt?

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Haha. Stackare. Och det som är fredag och allt. Låt inte detta förstöra helgen nu! :-)

3:39 em  
Blogger A. said...

ja, nog fan är det lite synd om mig. :-) Skratta de dock ganska bra åt det själv...

Sitter mest och funderar på vad de som såg mig där tänkte. Det var visst en stor banderoll med samma hemsida. Jag var den enda som stannade till.

"...inte nog med att han ser singel ut, är visst impotent också..."

Ni tjejer har konstiga effekter på oss män, pojkar, killar eller vad man nu hör hemma i för kategori..

Går hem och sjunger med i Så Ska Det Låta istället tror jag... :-)

4:21 em  
Blogger Peppe said...

Hahaha! Ta det inte personligt, hon kanske tyckte att du var söt och ville få en chans att prata lite med dej...

11:21 fm  
Blogger A. said...

Peppe;

Den bästa förklaringen hittills... :-)

1:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home