onsdag, maj 17, 2006

Kort dag

Idag är en bra dag.

Jag ska snart lämna kontoret för att åka på civilförsvars och militärmässa. Lite macho. Passar ju A utmärkt.

En kille som sover med nattlampa för att det inte ska vara mörkt om han vaknar och är törstig kan behöva lite upptuffning.
Ett litet problem har dock uppstått. Kollega 1 aka läsktjuven. Hon ska med. A kommer veta allt om hennes barn och hennes familj innan vi hunnit lämna Sthlm.

Är det oartigt att somna i bilen? Eller bara låtsas sova. Jag har min åsikt.

Nu drar jag.

A. På macholäger. Typ.

3 Comments:

Blogger Peppe said...

Well, det är skönt att sova så jag tycker att du absolut efter några minuter av artig diskussion kan slumra in. Själv sover jag alltid i tåg, flygplan, båtar, bilar, bussar, rikshan, hundslädar, luftballonger, flottar etc...

8:52 fm  
Blogger mitt fyrverkeri said...

Men gulle....nattlampa. :)

12:12 fm  
Blogger A. said...

Lyckades faktiskt hålla mig vaken. Kankse lika bra med tanke på att jag körde...

Annars somnar jag lätt när som helst och var som helst. Tåg är favoriten. I en luftballong är det dock så tråkigt att man borde somna in.... det seeeegaste jag gjort.

Nattlampa. Japp. Så tuff är jag. :-)

8:47 fm  

Skicka en kommentar

<< Home