tisdag, maj 16, 2006

ROA MIG!

Just nu har jag så tråkigt att jag förmodligen skulle skratta åt de där "roliga historierna" som folk skickar in till Expressen och Aftonbladet.

Det är inte bra. De har aldrig varit roliga.
Vad får man om man skickar in en? En Triss-lott.
Kan nästan på rak arm erbjuda mig att köpa en trisslott till Gunnar i Gnosjö, eller Karl-Oskar i Gällivare för att de ska låta bli.

Testar man inte en rolig historia på någon först innan man skickar in den?
Om folk inte skrattar behöver man inte skicka in den. Om de skrattar så är det förmodligen åt dig.

Men nu har jag ju tråkigt. Jag skulle verkligen skratta åt dem.

Utlyser nu en tävling. Den som kan tipsa om den roligaste, mest beroendeframkallande kontorsunderhållningen vinner ett pris.
Ett fint pris.


A från Tråkeborg i Tråklanda...

Ps. Förresten apropå rubriken så har jag blivit uppraggad av en tjej en gång som sa, "... Du har fem minuter på dig att roa mig, sen går jag om du är tråkig..."
Hon stannade länge.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vet inte om det är kul, men...

http://www.funnypracticaljokes.com/office-pranks/office-pranks.php

2:14 em  
Blogger A. said...

Det var sådär. Är mer uttråkad än så... men helt okej :-)

2:33 em  
Anonymous Anonym said...

www.tjuvlyssnat.se kanske?

2:55 em  
Blogger A. said...

redan kollat tjuvlyssnat.se 10 ggr idag :-) Men den är kul!

3:04 em  
Anonymous Anonym said...

Avigsidan då?
http://www.avigsidan.com/avigsidan/avigt001.html

3:27 em  
Blogger A. said...

404, man bockar och tackar. Den var riktigt kul!

3:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home