måndag, maj 29, 2006

Ni har två timmar på er...

På allmän begäran. Får se hur länge detta inlägg ligger kvar. Inte bra för min privatdeckarkarriär att folk känner igen mig.

Men som sagt. En före och en efterbild får jag väl bjuda på eftersom jag tjatat ihjäl er om min jävla frisyr...


Det där är alltså förebilden. Eller ska vi säga före-bilden kanske. Fast jag gillar nog förebilden bättre...







Och så skulle det väl vara en efterbild då.








Då får vi se hur många som hinner se den. För i om två timmar tror jag bilderna åker iväg.

Om sanningen ska fram var det rätt skönt att bli av med allt håret. Sjukt varmt. Kände mig som en långhårig Kungspudel. Vilket kan vara världens fulaste hund. Speciellt när de är nyklippta.

Fast tycker nog det ser lite ut som en pottfrilla på bilden. Det är det inte.

Idag ska jag dessutom sätta mig och äta lunch i solen. Och sola nacken. Har en skön vit rand i nacken. Om man väljer att se det som positivt är det att jag är solbränd. Så ser inte jag det. Randen flyter ihop men skjortan nästan. Ser inte bra ut. Lägg en alvedon* där och folk tror jag har ett födelsemärke där...

A. För en liten stund lite offentlig.

* Brustablett givetvis...

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bra! Tjusigt värre. Och se så mycket gladare du ser ut på efter-bilden. Det måste ju betyda något?! :-)

12:35 em  
Anonymous Anonym said...

Ja!!!!
Helt rätt.
Snygg helt enkelt=)

1:10 em  
Blogger Peppe said...

Äntligen bild! Estoy muy contenta. Snyggt indeed.

1:13 em  
Blogger A. said...

Vi måste nog gå igenom reglerna för Le Blogg.

Ingen spanska. Jag fattar inte :-)

1:26 em  
Blogger A. said...

Och sen så skulle det vara trevligt men en spontan kommentar i stil med;

"...Men det var snyggt innan också..."

hehe

1:27 em  
Anonymous Anonym said...

hurra!!! mkt mkt bra!

1:37 em  
Anonymous Anonym said...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

9:31 em  

Skicka en kommentar

<< Home