fredag, maj 19, 2006

Sånt här gillar A.

Smutskastning, förtal och dåliga förlorare. Sånt är otroligt roligt.

Dessutom så undrar man ju om det inte är sant. För att citera en svensk filklassiker.

"...ja, de skyr inga medel överklassen..."

Dåliga förlorare är något av det roligaste jag vet. Jag är själv en ytterst bra förlorare. Men det kan ju bero på att det aldrig varit mitt fel att vi/jag förlorat.

Jag har en sämre egenskap än så. Jag är något så fint som en dålig vinnare. Den värsta sortens som gärna strör salt i öppna sår och skrattar åt de som förlorat. Speciellt om sällskapsspel är iblandat.

En egenskap som gör vilken mor som helst sprickfärdig av stolthet. Not.

Men kolla det här. Nästan som jag skulle sagt det själv.

Carolas sexfusk!!



A. Nästan alltid en trevlig människa

3 Comments:

Blogger Peppe said...

Haha! Jag är också en sjukt dålig vinnare. Efter att jag vunnit Trivial Pursuit, Alfapet, Actionary etc gör jag en vansinnigt störande segerdans samtidigt som upprepade gånger frågar förlorana "Who's your daddy?". Jag förtjänar inte att ha vänner...

Förresten, kul att få en faktaruta om dej.

12:50 em  
Blogger A. said...

Jo, det är då man förtjänar att vinna. Finns ju inget värre än att förlora till någon som inte bryr sig. Då kan den personen lika gärna förlora och låta mig som blir glad vinna :-)

1:05 em  
Blogger A. said...

Klart det är sant! Det stod ju i tidningen och hon hade ju sett det själv... Inte skulle väl de väl trycka rena lögner i Aftonbladet?

Naiv?!? Jag?? Inte då...

Nej, det är inget jag vill tänka på heller. Corolla framstår mer och mer som världen mest skenheliga och osympatiska människa. Typ med en del undantag i alla fall. Nepp, fram för Lordi!

3:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home