måndag, juni 19, 2006

och förövrigt

Kan det enkelt konstateras ;

Att det nu officielt är varmt.
Att Stockholm är sjukt jävla fint på sommaren.
Att alla tjejer och då menar jag alla tjejer ser bra ut på sommaren.
Att Svensk sommar är jäkligt svårslagen.
Att det är intressant att lyssna på Lillbrorsans samtalsämnen på en förfest med sina kompisar. De framstod nästan som att de tänkt till... Inte det minsta Big-Brother. Men det tog de kanske innan jag kom dit...
Att A är tvungen att ha en våt handduk på huvudet som en turban för att kunna sova.
Att det fortfarande är lite kallt i vattnet för A. Har blivit en riktig badkruka.
Att dagens låt-valet nu är nere i två låtar.
- Suicide is painless med Mike Altman. (japp, Mash)
- Paint it black - Rolling Stones (det enda de gjort som jag gillar)
Att Crister Lindarw är snyggare som Carola än vad Carola är själv.
Att idag börjar Sommarpratet. Med en norsk prinsessa. Jag fattar verkligen inte norska. Fråga CK...


Att det är dags för en kopp kaffe till och att jag slutat dricka läsk. Typ.


A. Er ciceron om vad som egentligen är viktigt.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hehe... precis sådana uttalande man vill läsa när man går runt med lite småågren för att man inte förberett sig riktigt så bra för beach 2006 som man kanske borde.

Och vice versa gäller såklart för herrarna. Alla blir grymma hunkar! Fattar inte var de befinner sig hela långa vintern. :)

4:15 em  
Blogger A. said...

Det var väl bra! Tack för stödet tillbaka men det är sant. Finns inte en tjej som inte blir snygg på sommaren.

Förberett sig för Beach 2006. Inte mycket, ni hittar mig i vassen :-)

Och även om jag uppskattade det så strunta gärna i att gallskrika "Val" och putta tillbaka mig i vattnet när jag försöker komma upp...

4:20 em  
Anonymous Anonym said...

Hahaha!!

4:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home