måndag, juni 19, 2006

Vid dagens slut

Så kan man lugnt konstatera att

- Niklas Wikegårds debut som sommarpratare - Inte går till historien. AA av AAAAA
- Måste alla idrottsmän gilla Tomas Ledin & Dire Straits - Ja. De måste de. De har inte tillräckligt med tid för att upptäcka annat. a av AAAAA
- Dagens kollega : Oväntat nog Le Boss. Han skrattade till en gång. Eller så hicka han.
- Kvällens plan : Att springa runt och vara halt* på en fotbollsplan. Känns som jag måste skaffa mig ett liv. Nåja på onsdag är det över. A av AAAAA
- Dagens samtal : Ett tio mins samtal om fotbolls-vm med en ambassadör :-) AAAAA+ av AAAAA
- Dagens konstigaste : Kassörskan på Hemköp. Vet inte varför. Men hon ville inte ha mig i sin kö. "...Du snabbkassan är där borta..." Om hon bara visste att jag tog den kassan för hon var sötast. :-(**
- Grinigaste : Lillbrorsan. När han börjar kommentera så skäller han. Trist. Han var visst pank också. Han får inte ens ett litet a. :-)


Egentligen skulle jag tillägna Le Blogg till Lillbrorsan imorgon som något slags Odé till honom. En slagsnedräkning a'la Letterman.

" Top Ten Stupid Things Lillbrorsers done"
Skulle kunna ge er en försmak av att förmodligen har ingen hört orden....

- Lillbrorsan, vi ska snacka lite när du kommer hem.

...så ofta från Pappa A.



Det var en liten sammanfattning från 12kvadrat en skärm, tangentbordoch en fläkt.


A.

Ps. Dagens låt blev Mash-låten. Fast det är en deprimerande låt. Fick inte spelas i USA i samband med programmet. Bara instrumentalt. Jag byter låt. Paint it black blir det som en förhoppning av att min röda lekamen ska byta färg snart...

* Moi. Inte hal. Halt ;-)
** Kan ju vart att hon screenade likadant och tyckte jag passade bättre i en annan kassa...

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

12 kvadrat är inte illa. Själv har jag kanske 7.

5:01 em  
Blogger A. said...

det var inte meningen som något gnäll. Bara ett konstaterande. Jag har ett bra kontor :-)

7 klarar man sig rätt bra på med va? Skulle aldrig palla kontorslandskap...

Dags att gå hem. Hal och röd :-)

5:20 em  
Anonymous Anonym said...

Tur. Och 7 är faktiskt också helt ok. Det finns en finfin dörr... :-)

8:49 fm  
Blogger A. said...

En bra dörr är alltid viktigt!

9:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home