måndag, augusti 21, 2006

Att dra eller inte ?

Jaha. Nepotismens fula tryne har visat sig igen.
Men å andra sidan var det väl kanske inget annat att vänta sig.
Solidaritet, tufft att betala skatt och alla ska med.
Men först de som står oss närmast.

http://www.expressen.se/index.jsp?a=661566

Är det egentligen någon som blir överraskad. Nepp trodde inte det heller.
Det är väl inte första gången en politiker drar i något för att få något ut av det.
Eller vad säger du Björn Rosengren?
Just ja, du märkte ju inte att det var en porrklubb.


Nu till något viktigare. Givetvis kan jag som alla andra Le Bloggs kolla lite på vad folk söker på när de hamnar här och lite var ni hör hemma.
Om man måste googla på "sjukt kissnödig" så ska man kanske kolla med en doktor och inte Le Blogg.
Min nya men trogna läsare i Virginia. Som dykt upp nyligen. Är det där du håller hus Clark Kent?
Trodde ett tag att det var någon hemlig organisation som försökte spåra upp mig. Eller att jag hade en hemlig beundrarinna i USA.
Men det är du eller hur?
Fan, trodde jag hade en skön white-Jerry-Springer-trash publik i USA.

A. Som inte ska med.