fredag, augusti 18, 2006

Frisk.

På något sätt är det ganska skönt att gå ut en solig morgon när det börjar bli lite höst. Luften känns otroligt nyttig. Frisk som min gamla farmor skulle ha sagt.
Eller som Lillbrorsan skulle uttryckt det.
"... Inte fan vet jag, fan vad tidigt det är..."
2 sidor av samma sak. Olika livsåskådning bara.

Alltså vaknade jag glad imorse, kostymen framhängd, slipsar utvalda.
Nu är det bara spännande att se vilket CV han har.
Och hur mycket jag egentligen kan av det som står på det...
Fast å andra sidan kan A det mesta. Om man bara ger honom chansen att lära sig det.
Det enda jag aldrig riktigt har förstått mig på är Filosofi som jag var tvungen att läsa i gymnasiet. Resulterade i en stark 1:a.
Bild var jag inte heller bra på.
Inte musik heller.

"...A, vill du komma med i kören bara för att slippa lektioner?..."
"... Ehh... kanske? Gör man det? :-)..."
"... Du har nog inget i kören att göra, du har en av skolans 3 sämsta sångröster..."

Snart kommer det en teori om er andra bloggare. Som jag har klurat fram. Lite tack vare C.

Det ni.

A. Stiligast på det här kontoret

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad har jag nu gjort!:o)

p.s. jag har skrivit i min blogg nu!:D
d.s.

9:14 fm  
Blogger A. said...

Du får väl vänta som alla andra... :-)

9:17 fm  
Anonymous Anonym said...

jahaduu...den som väntar på ngt gott.....:)

9:19 fm  

Skicka en kommentar

<< Home