onsdag, augusti 16, 2006

Back to work

Efter en helt oväntad halvdag som spenderades med att inte direkt göra någonting mer än att missa diverse ironiska undertoner så är A nu tillbaka.

Att spendera en eftermiddag med bokläsning på La Casa A's uteplats varvat med kortare tupplurar är ett sätt som jag skulle kunna vänja mig vid. Hemmaman är ingen dum ide alls. Någon som söker en hemma man?
Annars får man väl köra en motsatt Anna-Nicole.
Fast det lockar inte. Lika bra att vänta till pensionen.


Och apropå det så;

Idag är det 10 dagar kvar.



A. Som gillar att diska.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

10 dagar. Ohh.. Nedräkningen har i sanning börjat.

10:05 fm  
Anonymous Anonym said...

10 dagar kvar till pensionen?? Oj, vad du var gammal! =)

Jag har länge funderat på att bli lyxhemmaman, jag tror att jag skulle vara väldigt duktigt på det.

10:06 fm  
Blogger A. said...

Moi: Jo, den har det. Känns lite läskigt faktiskt. Nästan lite låtsaspanik just nu när jag tänkt på det. Känns inte helt okej. Ännu mindre att jag verkligen inte fattar varför.

404: Jättegammal :-)
Lyxhemmaman är ett drömyrke. Jag gillar ju t.o.m att diska. Kan laga mat också. Kan man söka via Manpower kanske?

11:02 fm  

Skicka en kommentar

<< Home