tisdag, augusti 15, 2006

I chock...

Detta är sjukt. Helt fantastiskt sjukt.
Jenny Miina hade läst min blogg och skickade ett mail. Helt sjukt. Ska aldrig sluta blogga. Hon var jättetrevlig och tackade för berömet.

Nej, det var en önskedröm. Och tyvärr inte det minsta sant. Men chefen kom in och sa att det var halvdag idag. Någonslags Independence Day...

Alltså lite i chock. Oväntade halvdagar är alltid bäst. Klart bäst.
Men inte lika i chock som om Jenny Miina hade mailat men jäkligt nöjd ändå.


A. I en glädjechock.

9 Comments:

Blogger Smiley said...

Hoppas du svarade :)

Hur hittade hon dig? Googlade på sitt namn? :D

1:00 em  
Blogger Peppe said...

What are the oddds? Sjukt bra! Från och med idag tänker jag börja hylla Brad Pitt i min blogg...

2:03 em  
Blogger A. said...

det kan nog funka men har ni läst ordentligt nu? ;)

4:03 em  
Anonymous Anonym said...

Verkar lurt asså ;)

4:45 em  
Blogger A. said...

Inget lurt alls... står klart och tydligt att det är en önskedröm... :)

5:02 em  
Blogger Smiley said...

Kan du snälla önska nåt i den här stilen för mig? *blink, blink*

5:06 em  
Blogger A. said...

Helt plötsligt slår mig en tanke att jag inte alls är så smart som jag tror... :(

5:14 em  
Blogger Smiley said...

För första gången?! Wow!!!

Slår mig heeela tiden (inte att DU är inte så smart alltså).

Upp med hakan! Du ÄR smart! Och rolig. Och snäll. Jag vet :)

10:07 em  
Blogger A. said...

Smicker Smiley but I Like!

9:08 fm  

Skicka en kommentar

<< Home