torsdag, augusti 17, 2006

Saker är inte vad de ser ut, eller?

Kanal 5 - Mr Romance.
Helt ärligt vad är det för skit. Har aldrig aldrig sett något liknande. Trodde helt ärligt inte att Fabio var urtypen för vad alla kvinnor ville ha. Men jag har haft fel förr. En gång.
Och sen att de tävlande är mer seriösa än Patrik Sjöberg & Jimmy Nordin är på krogen är bara ledsamt. Men snygga är de...

Dessutom så var gårdagskvällen full av överraskningar.
Jag kom på mig själv med att jag faktiskt på något bisarrt sätt gillar Paris Hilton. Ebba fån Sydow och jag. Jag nynnade glatt med till hennes låt som jag inte ens visste att det var hon som gjort.

I helgen så är det dags för Le Twins årliga kräftskiva. Har av tradition innehållit ett par udda sekvenser
1:a gången tjollade någon mina kräftor så jag fick bara dricka.
2:a gången blev alla sura när jag fuskade i poängräkning i brännboll. T.o.m mitt lag. Folk har ingen humor alls. Men vi vann. Och blev diskade.

Men det roligaste som hänt enligt mig är när lillbrorsan av en "slump" sätter foten i en skål med dip. En stor skål. Hur han lyckades vet ingen men foten rakt ner i skålen. Som stod på bordet. Han missade förra årets tillställning men gör comeback i år...


A. Med torrt på fötterna

2 Comments:

Blogger Peppe said...

Dansar ni kanske mycket på borden under era traditionella kräftskivor?

9:21 fm  
Blogger A. said...

Självklart. Jag tar ledningen så hänger Lillbrorsan på :-)

Fortfarande kan ingen förklara hans fot i dipskålen. Allra minst han själv... :-)

9:46 fm  

Skicka en kommentar

<< Home