torsdag, augusti 31, 2006

Samhällsbidrag

Som David Beckham brukar säga;

At the end of the day...

Så har vi idag lärt oss ;Eller vad har jag att bidra till samhället med...

1. Att Rödspätta är gott. Men inte värmd i micro.
2. Att det finns ett landslag i schack.
3. Folk gör vad som helst för att vara med i TV. Lex Idol.
4. Det är i TV3's och "Fling's" värld helt okej att be tjejer visa sitt "fuckface". När jag var grabb var det en förolämpning.
5. Att kan man inte sno en hel cykel så tar man i alla fall bakdäcket. Lillbrorsan, ska jag köra upp din enhjuling? Som du tyckte var så cool förut.*
6. Att Bo Kaspers Orkesters "I samma bil" faktiskt är riktigt bra.
7. Att idag är gratis läsk riktigt bra på jobbet.
8. Att chokladbollar är gott.
9. Att om A har en inbyggd magnet för att bli attackerad av 3-försäljare. "ursäkta kan jag hjälpa dig att ringa billigare..."
Hm... Ja antagligen men jag orkar inte lyssna.
10. Att den här uppräkningen är helt onödig.

Tror knappast Brandon skulle ha gjort en sån lista över dagen. Tror det ska bli en Beverly Hills-fredag imorgon.


A. Som inte bidrar till samhället i stort just nu.


* Om du bara lär dig jonglera kan du söka in på Clowngymnasiet som ligger i den lilla staden norr om Skutskär.