fredag, september 15, 2006

Hmmm. Besöksstatistik

Ni är fan rätt många som läser det här.
Tack för det.
Ni är tydligen inte som Jan Guillou.

Men måste bara fråga. Min trognaste läsare. Från Uppsala.
Tror inte du brukar kommentera, ni som gör det har tror jag att jag listat ut vilka ni är men min mystiske gäst från Uppsala.
I am clueless...


Alltså är det okej med angiveri, tjalleri eller om du skriver en kommentar. Finns ju vissa jag inte gissat mig till deras ort så du kan ju vara en av dem...

Lite formalia.

I'm Bond A. Who are you?


A.

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

JAG är den trognaste läsaren.TACK!

3:43 em  
Blogger A. said...

Nja... . Om man kollar antalet besök så är du inte ens topp 10 sen Le Blogg startade :-)

Du ligger ett par månader back... :-)

3:49 em  
Anonymous Anonym said...

Vet inte om jag ska känna mig träffad, men jag kommer från Uppsala och är inne på din sida i snitt 2ggr om dagen och kollar om du skrivit något nytt. Gillar din sidan jätte mycket och tycker att du skriver helskönt. *L* Jag har nog lämnat en och annan komentar...men inte så ofta som jag skulle kanske. Förlåt att jag är en liten smygis...men nu kanske mysteriet är löst om jag nu är den rätta. Hoppas att mitt flit har gett mig en plats på topp 10. *L*

6:01 em  
Blogger Lisa said...

Och det jag undrar då är vad du har för himla räknar om du kan se exakt vilka som är inne? Verkar vara värsta mästar-räknaren. Och när jag ändå är igång, vet någon hur man gör för att se vilka som länkat till ens blogg? Å, upplys, upplys!

7:25 em  
Blogger A. said...

Aha. det är säkert du. ;) Lisa, Hehe... frågar du mig? Totalt handikappad när det gäller datorer. Men kan se orten där "datorn" finns, något på statcounter... på studiomannen. blogspot.com finns en sån länk!

9:12 em  
Anonymous Anonym said...

Jag mår alltid lite dåligt när jag tänker på att folk kan se hur ofta jag är inne på sidan. Jag måste se ut som värsta stalkern. Nåväl. Jag har ett aptråkigt jobb och ingen tv. Klart som fan att jag går in ofta, eller hur?! :-)

9:30 em  
Blogger A. said...

Moi; Vet precis vad du menar;) Har slutat bry mig om stalker-effekten. Jag vänder det till att folk skriver för lite... Hehe. Fast du klarar dig med väl godkänt!
Och att jag trivs på jobbet är väl uppenbart eller hur:)

9:58 em  
Anonymous Anonym said...

Nädu, det är jag som är bloggstakern. Det måste det vara. Från Uppsala. Inne på din blogg betydligt mer än två gånger per dag. Inne på många bloggar mer än två gånger per dag.

Hmm… Så hur roligt jobb jag har kan verkligen diskuteras.

Sen, har kommenterat. Inte så mycket. Men lite. Vem jag är kan du ju gissa.

Är dock lite lätt stressad nu eftersom jag snackat om din blogg friskt i bekantskapskretsen. Och nu är en Uppsalaläsare uthängd som stalkern no 1. Om polarna lägger ihop ett och ett lär de fatta precis hur ineffektiv jag är på jobbet. Försöker ju hålla upp ett visst sken… eheh…

Men bloggen är hur som helst grym!

11:32 em  
Blogger A. said...

Anony; Försöker vi inte alla uppehålla det skenet? hehe.

Vill dock poängtera att det var i positiv bemärkelse jag undrade vem du var. Ska klura lite till på vem du...

Har ett par uppslag om du nu har kommenterat. Och inte bara kallat dig Anonymous så klart...

8:48 fm  

Skicka en kommentar

<< Home