tisdag, oktober 03, 2006

At the end of th day

Druckit kaffe. Knappat på tangentbordet. Pratat på MSN, surfat, mailat.
Surfat lite mer.
Mailat lite mer.
Jobbat
Surfat.
Druckit kaffe.

Helt säker på att BNP vore högre utan Internet.

Så att mot slutet av dagen:

  • Kan vi konstatera att imorgon vänder det. Snart närmare helg än första timmen på arbetsveckan
  • Att dagens låt är Hon har ett sätt - Jakob Hellman.
  • Att jag återigen minst fått oavgjort mot Alsing i Vinn Adams Pengar. Vad är det för folk de släpper igenom?
  • Att dagens lunch även blir dagens middag - Ungstekt falukorv med plastigt potatispulvermos.AAAA av AAAAA
  • Att jag har tre biljetter till Brasilien - Ecuador i min hand*
  • Att det slutat regna. Synd gillar regn. Dessutom en bra anledning att inte träna. Fast jag är ju dödssjuk. På killvis så det hade inte hänt ändå.

För övrigt anser jag att DIF ska lägga sig mot Elfsborg.

A. Med ibland tveksam moral när det gäller idrott.

* Metaforiskt talat. De ligger på bordet.