onsdag, oktober 04, 2006

Freakshow

Varför läser jag tidningar egentligen.
Antagligen för att jag är sjukt nyfiken, kändiskåt och allt sånt där ungefär som en vanlig människa.
Från vanlig människa är steget ganska långt till den här lilla flickan.

Men för sakens skull måste jag säga.
Jag håller med dig Jessica!
De är helt klart för små.
Lite större så täcker de ansiktet också.

http://expressen.se/index.jsp?a=705514

Du skulle flytta till Spanien och jobba. Men NASA håller väl till i USA?

A.

4 Comments:

Blogger Peppe said...

Swooosh. Bara efter att ha läst textens sögs 3 miljoner hjärnceller in ett svart hål av dumhet.

1:00 em  
Blogger A. said...

Min text eller Expressens? :-)

1:07 em  
Blogger Peppe said...

Expressens. Ju. Du vet att jag är en stor beundrare av dina alster.

1:16 em  
Blogger A. said...

Hehe... trodde väl det. Fiskade bara efter lite beröm (i jämförelse med Expressen i alla fall) för att pigga upp mig...

1:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home