tisdag, oktober 17, 2006

Skojiga saker inom en snar framtid

Det är alltid kul att få resa lite.


Speciellt hit. Typ.
Att inte fler vill åka till det här området.
Fast erkänn att ni skulle tycka att jag var lite cool i Åsne Seierstad outfit rapporterandes från bortre Asien..
Dessutom vet jag att jag är snygg i skyddsväst. Sen lumpen.

Och får att hänga ut folk så kan jag berätta att vi tog jättemånga kort i bar överkropp, krigsmålade i ansiktet och med vapnet i handen...
Vem av er ringer Aftonbladet och tjänar en 5-hunka?


A.

12 Comments:

Anonymous Anonym said...

Skit i pengarna. Jag vill se bilderna, ju! ;-)

7:10 em  
Anonymous Anonym said...

Jag mä....!!

8:24 fm  
Blogger Peppe said...

Jag är faktiskt lite sugen på att åka till Nordkorea. Kollade upp lite priser igår och om man delar hotell rum med ngn kostar en vecka 2000 euro från Helsingfors.

8:47 fm  
Blogger A. said...

Moi, C: You wish... :-)

Peppe: Helt ärligt, vad vill du göra där? Inget som lockar mig men ska du åka snart så kom till södra gränsen så bjuder jag på kaffe :-)

9:11 fm  
Anonymous Anonym said...

Upp till bevis liksom.....:)

9:58 fm  
Anonymous Anonym said...

I do.

10:15 fm  
Blogger A. said...

Hehe...

Var ju innan digitalkamerans förlovade tid så det blir svårt. Ni får fantisera :-)

10:30 fm  
Anonymous Anonym said...

hä...innan eran tid osså kanske ;)

11:00 fm  
Blogger A. said...

Ja du C. Nu förstår jag inte riktigt vad du menar...

11:16 fm  
Anonymous Anonym said...

Nä inte jag heller....blev fel tror jag...hehe

11:51 fm  
Blogger Ninde said...

Här händer det minsan saker när man har varit borta. Klart vi vill se bilderna ;)

12:29 em  
Blogger A. said...

Japp. Sista steget jag får ta till för att behålla mina läsare är att lova "nakenbilder"...

A - En desperat bloggare :-)

2:26 em  

Skicka en kommentar

<< Home