onsdag, november 01, 2006

Le Onsdag

Le Onsdag. Galamiddag.
Trakiga kunder. Snygg italiensk kollega.
A overlever.

Om man samlar ett stort gang av folk. Typ alla korkade utom eder A. Fast trevliga och i vissa fall snygga. A och italienskan.
Vad far man da?

Jo en samling idioter.

Nu ska jag ga och lagga mig efter att blivit erbjuden att kopa droger inte en, inte tva utan fyra ganger pa mindre an en timme.

Forklaringen av lokal kollega

"... I think they think you look like liking drugs..."

Jag ska nog fundera pa en ny stil.


A.

Ps. Lillbrorsan. Har kopt en present at dig. Tank Flipper och tandlakaren. Da ar du nara.

7 Comments:

Blogger Torpan said...

hmmm, fast det skulle ju kunna va så att de tyckte du såg himla cool o glassig ut så de vilje sälja dyrt kändisknark åt dig. Det vet man aldrig. Det kan vara som en bakvänd komplimang...typ... :P

11:11 em  
Anonymous Anonym said...

har inte en aning

11:26 em  
Blogger Ninde said...

"Självklart jobbar vi i Kimono. Jag har dock modifierat min till ett modernare snitt..." Ja du ser hur det gick. Blond alien i hemslöjdad kimono, kan drogbehovet lysa tydligare? ;) Njut av att du slipper vårt snökaos iaf...

12:07 fm  
Blogger A. said...

Torpedo: Precis. En lite bakvand komplimang. Men precis sa cool sag jag ut... ;->

Lb: Ovantat....

Ninde: Hmm... Tydligen inte. Snokaos? Trist for er. Har ar det bara 18 grader och lite soligt... Tar nog en sightseeing-tur idag.

2:02 fm  
Anonymous Anonym said...

Du kan inte hålla dig ifrån att blogga.....;) Hoppas du har det bra på andra sidan jordklotet!Kram

9:57 fm  
Anonymous Anonym said...

en gummidelfin? har du köpt en sån där flytande nyckelring?? behåll den i såfall :)

1:26 em  
Blogger A. said...

Flytande nyckelring? Vad fan är det? och dessutom ska du vara tacksam när jag köper presenter åt dig. Bara du som får en!

6:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home