fredag, oktober 27, 2006

Check, Check, Check

Då ska vi se vad vi kan pricka av idag.

Jobbat √
Pratat i telefon med viktiga personer √
Pratat i telefon med oviktiga personer √
Laddat i-poden med nya låtar som egentligen är gamla √
Gjort en planering av vad jag ska ha med mig √
Köpt tandtråd √*
Mailat √
Skrivit konstiga saker i Le Blogg
Kommit fram till att kollegorna är konstiga √
Planerat inköp i taxfreebutiken (utanför EU, Wohoo) √
Ätit lunch √
Ätit chokladboll √
Bjudit in mig själv på middag hos M & P A till ikväll√
Betalat hyran √
Gjort om planeringen av vad jag ska ha med √
Funderat på att göra som Berra i Sällskapsresan. Resa lätt. Allt i en ICA-Kasse√
Gått igenom hela Sällskapsresan i huvudet√
Läst lite bloggs √
Bjudit en kollega på lakrits, han spottade ut den √
Blivit sur på en mottrafikant √
Fått konstiga förklaringar till nattlig telefonterror√**

Det mesta verkar avcheckat.
Inte har jag missat något?
Tror att jag och Le Blogg snart kan åka hem, packa min kimono och dra iväg snart...


Och ni ledsna själar där ute. När ni minst anar det är Le Blogg tillbaka.
Men kom ihåg. Vattnet kokar aldrig när man tittar på det.

A. The Globetrotser.


* Åk aldrig någonstans utan tandtråd. Borde vara den 8 dödssynden. Det tillsammans med att glömma nagelklippare. Det är något med luften i flygplan som får naglar att växa som fan. Fast bara på ett finger.

** Även en dålig förklaring är en förklaring. Eller hur Geishan. Fråga Kim Källström.