torsdag, oktober 26, 2006

Produktiv

Dagen har fan varit den mest effektiva på åratal.
Har idag, innan klockan ett hunnit med att;

  • Jobba
  • Köra bil till kringelstan
  • Vara på arbetsintervju
  • Göra ett test på arbetsintevjun*
  • Köra tillbaka
  • Jobba
  • Käka lunch
  • Gå på banken.

Jag behöver lite ledigt. Är helt slut. Utbränd.
Och när kommer egentligen den tv-kanalen som bara visar sit-coms? Och börjar inte det här regnandet bli lite löjligt nu? Otroligt tröttsamt.

I somras för varmt. Nu för blött. Lovar att det blir en slaskvinter också.

Aldrig får jag vara nöjd.

A. Tröttare än Kicki Dee är hungrig.

* Något Ravens test där jag låg klart över medel enligt en skallig kille som tittade på det. Även om jag är trött är jag sjukt smart tydligen.

8 Comments:

Blogger Ninde said...

Visst är det tragiskt när man måste anstränga sig ;) Du tänker väl inte börja jobba ända ute i Kringelstan?

5:13 em  
Blogger A. said...

Nej det skulle det inte bli i så fall men låt oss säga att det var ett relativt stort företag där man aldrig behöver ha magsår om man jobbar som jag träffade.

Annars har jag aldrig gillat kringlor direkt. Trivs utmärkt i The Northern Hoods.. ;-)

5:18 em  
Blogger Ninde said...

Aha;) synd bara att deras storsäljare inte längre subventioneras av staten:(
Maybe in the Northern Hoods mit der skojiga s-tornet perhaps?

5:35 em  
Blogger A. said...

S-Tornet?Nja, tror inte det i alla. Ringer ingen klocka, borde jag känna till det om jag bodde där? Sjukt nyfiken blev jag i alla fall. Fan, nu kommer jag vara tvungen att ringa runt och kolla om någon vet vad du menar...;) Fler ledtrådar! Inte till var jag bor alltså, det vet jag...

5:55 em  
Blogger Ninde said...

Ledtråd, börjar på K.
Var en ren spekulation från min sida, trodde inte att du b o d d e där ;)

6:07 em  
Blogger A. said...

aha. Menar du stället som heter samma sak som en sån där man lägger döda i? ;) Nepp det är inte där... men på rätt väg;)

6:14 em  
Blogger Ninde said...

Ja, respektive jaha:). På ditt nästa inlägg skulle jag tidigare svarat "slå på mobilen och blåtandsflörta" för att få tiden att gå på flygplatsen. Vet dock inte hur säkert det är i nuläget. Check with your local datanörd. Now over and out...

6:21 em  
Blogger A. said...

haha... ingen dum idé. Får kolla med min lokale hacker:)

8:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home