måndag, oktober 23, 2006

Bilar och Reine B.

Jaha. Då får lillbrorsan skaffa ett nytt vadslagningsobjekt.
Även du CK. En viss julbock kommer inte att kunna brinna upp i staden söder om Övik men norr om sulfatfabriken.

Trist för er. Men ändå vilken tur att den gjort det. Annars hade inte tidernas bästa filmscen kunnat spelas in.
Reine B rules.

Inte nog med att det regnar. I sann god anda fortsätter min bil att bråka med mig. Intervall-vindrutetorkaren har lagt av. Nu kommer jag få åka hem som en av de som jag blir sur på i trafiken som har vindrutetorkarna på på maxhastighet och hela tiden.
Även om det är så torrt att det tjuter på rutan.
Billigt är det säkert åxå. Fan.

Måndagkväll. Vad gör vi då?

Ska fundera på om jag ska bara eller gå ut och starta upp Marathonträningen igen. Den har tagit en liten paus.

Imorgon 4 dagar kvar. Sen poff.


A.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag håller med dig där. Reine Brynolfsson gör sin bästa skådespelarinsats i den filmen. "Corina Corina!!"

11:07 em  
Blogger Peppe said...

Poff?

8:29 fm  
Blogger A. said...

Ida: Han är verkligen kung när han står på bocken fullare än Gudrun S en biopremiär...

Peppe : Lite väl dramatiskt. Skulle bara se om någon reagerade :-) Innan Le Blogg läggs ner i en veckan förmodligen och jag återfinns i landet långtborta.

8:37 fm  
Blogger A. said...

Och sen vet väl alla att det låter poff när ett flygplan startar?

8:40 fm  
Anonymous Anonym said...

grejen är att den att de hällde på sånt där medel på lite hö igår på gävledala,,om jag uppfattade bilderna rätt så brann det iaf... Inslaget handlade om att det inte brann,,om CK eller nån också såg inslaget kan han gärna förklara för mig vad som hände!

12:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home