torsdag, oktober 26, 2006

Regn, trista presenter och mailande.

Som förväntat kunde inte dagen fortsätta i samma rasande tempo. Jag ska ju ut och resa och behöver i princip påbörja min nedvarvning.

Tips på förslag vad man gör på Europas näst tråkigaste flygplats en sisådär 4-5 timmar på en lördageftermiddag tidig kväll?

Annars kan nog eftermiddagen sammanfattas som så här.
Väder : Regn. Igen. Nästan löjligt.
Kollegor : Lika sunkiga som en bulle som det regnat på.
Mailkonversation : Funderar på att svara på all spam-mail om "Penis Enlargement" bara för att se vilket svar man får... Tex:

Hello!
I need plenty.
Send me now!
Best regards
Little Willy

Annars så kommer den här dagen mest bli ihågkommen för att jag också fick en present idag.
Inte blommor som vissa andra men likväl ett visitkortsfodral.
Eller om jag utvecklar det lite ett kreditkortsfodral.
Problemet är bara att jag har typ 10 stycken såna. Jättefina med mönster från landet långt borta.

Bäst och mest orginell motivering får ett av dem?

Och imorgon dör Le Blogg en liten bit. Kankse om ni har sjuk tur så kan det dyka upp något från landet långt borta. Borde ju finnas en uppsjö med historier om folket som ligger bakom kollegorna.


A. Out of here.

4 Comments:

Blogger Lill-Krizan said...

Haha! Jag har faktiskt också funderat på att ta ett av alla spammail lite seriöst en gång för att se vad man kan få tillbaka. Testa ditt förslag! men glöm inte att meddela resultatet.

8:23 em  
Blogger A. said...

Självklart får du veta resultatet :-)

Sitter och klurar på ett bra svar.

9:17 fm  
Anonymous Anonym said...

*asg* Funderar också på att svara så på spammail.. De är ju sjukt jobbiga!
Ha en kalasbra helg! :D

11:15 fm  
Blogger A. said...

vhcfan: Vilket lag avses med vhc? :-)
Av din blogg och lite slutledning är det antingen The Northern Hoods stolthet som leder, (Lokal patriotism är aldrig fel) eller så går det lite trögare för er... :-)

11:30 fm  

Skicka en kommentar

<< Home