tisdag, januari 30, 2007

Bortförklaringar.

Jag är karaktärssvag. Nu har jag inte snusat på exakt 15 dagar. Med möjlig avbön för lördag natt innan jag frågade dörrvakten om han ägde trottoaren utanför Blue Moon Bar. Då kan jag ha tagit en snus av någon kompis för att våga vara så kaxig.

Men åter till mitt karaktärssvaga jag. Jag har inte snusat på 360 timmar. Nu funderar jag på att börja igen. Inte för att jag känner något supersug efter det utan bara för att jag har tråkigt.

Är det en godkänd anledning att börja igen? Eller bara den svagaste anledning ni någonsin hört...

A.

11 Comments:

Blogger mitt fyrverkeri said...

Lam ursäkt. Du får ju inte många knop roligare med en äckelprilla i munnen. Kom igen nu!

4:31 em  
Blogger Ninde said...

"Tröstsnusning" faller i samma syndkategori som "tröstätning" fy skäms. Tio armhävningar som straff.. ;)

4:33 em  
Anonymous Anonym said...

Kom igen!!!Vilken dålig ursäkt till att få börja att snusa.Den var riktigt dålig!!!

5:11 em  
Anonymous Anonym said...

Fullt godkänd ursäkt. Enda anledningen till att jag inte slutat är för att jag skulle ha astråkigt utan. En middag blir ca 30% bättre om man tar en snus efter

5:38 em  
Blogger Björnen said...

Jo, det är ju en ganska så lam ursäkt. Den hamnar ju där nere i bottensegmentet, tillsammans med bortförklaringar som:

-Hon lockade mig, jag hade inte en chans att stå emot. Hon var helt omoralisk.

– Ring upp mig för jag har så dåligt batteri!


Vet inte vad jag vill ha sagt med det, inte mycket till argument egentligen...

Äh, ta du prillan!

8:22 em  
Blogger Ängeln said...

bedrövlig ursäkt.. men gör som du vill ;)

5:33 fm  
Blogger A. said...

Jag vet. En usel anledning. Jag stod emot.

Och Lillbrorsan. Att du var på min sida. Skönt. Hur mycket behöver du låna? :-)

8:22 fm  
Anonymous Anonym said...

Gissar att jag inte bidrar till att bygga upp karaktären med detta. Men (jag är nog den enda i världen som fyllt 30 och tycker så), men neandertalardelen i min hjärna tycker faktiskt det är rätt coolt att snusa.

Komplett ologiskt, omoget och irrationellt. Jag vet. Men vad gör det, jag tycker det är coolt ändå.

8:50 fm  
Blogger A. said...

K: Jag med. Egentligen. Men samtidigt vill jag sluta. Komplext ;-)

8:58 fm  
Blogger Ängeln said...

kan förresten fixa hälsosammare snus.. det kanske kan vara nåt?

10:43 em  
Blogger A. said...

Det skulle vara något... Just nu är det värsta att jag är så van att ha något i munnen. Lät inte lika bra som jag tänkt ;-)

9:35 fm  

Skicka en kommentar

<< Home