fredag, januari 12, 2007

Fredag

Perfekt. Som i måndags. Som en cirkel.
No beginning no end.

Biljäveln startar inte.
Dags för att släpa iväg den till kompisen som faktiskt är bilmeck nu.
Inga mer fåniga försök med K-sprit, rucka på batterikopplingarna. Borsta av tändstiften. Nu är det allvar. Alltså läge för en kille i blåställ istället för mjuka kontorsfingrar att ta tag i bilen.

Nåja, det verkar som det blir en chokladboll som tröst.

Antikrundan.
Detta heta ämne från igår där jag mer eller mindre hängdes ut som pensionär av de som kommenterat. Nåja det kan jag leva med. Dessvärre att jag missade drygt halva för att jag träna.
Men när jag väl kom hem gjorde jag en upptäckt jag inte gjort innan.
Programledaren.
Och nej jag menar inte en Pluntky som leker med leksaker, en Knutsson med mundiarre eller Ribbhagen med värdesaker.

Anne Lundberg - tror jag hon heter. Riktigt het.

Och ja, säg vad ni vill. Jag tyckte hon var lite härlig...


A.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ni har ngt gemensamt ;)
http://sv.wikipedia.org/wiki/Anne_Lundberg

11:04 fm  
Anonymous Anonym said...

Hehehe....hon har sprungit maraton!!!Skulle inte du göra det????

11:08 fm  
Blogger A. said...

Jag skulle ändra min kommentar så nu ser det lite konstigt ut...

Jag undrade vad vi hade gemensamt.


Och japp, det ska jag. Då har jag en "opening line" om vi ses :-)

11:09 fm  

Skicka en kommentar

<< Home