onsdag, januari 24, 2007

Jurytjänst

Först.
Det här är stor humor!
Det är inte en skrikig Pia Johansson, inte en Babben som drar sexskämt. Ingen halvnaken rik Brommabo i Indiankostym. Inget trött hån av Tony Richardsson.

Det här är humor när den enligt A är som bäst. Hård, rak, lite elak och så sjukt roligt.

http://expressen.se/index.jsp?d=354&a=846242

Sen så förstår jag att han blir stämd.
Men jag förstår den stämde exakt lika mycket. Och så otroligt roligt gjort.

Jag hade friat i en jury. Bara för att.


A

7 Comments:

Blogger Emm said...

Ha! Stackarn. Men kul var det!

11:55 fm  
Blogger Björnen said...

Haha! Det är ju klockrent!

Av detta kan man lära sig att man inte skall reta upp sin tatuerare. Man skall även akta sig för att reta upp den lokala Hells Angels-klubben, turken i kiosken på hörnan, eller elbolaget. Fasen vilka problem de kan ställa till med ifall de vill...

1:08 em  
Blogger Peppe said...

Hahaha! Fantastiskt! När jag tog min konstaterade tatueraren "Jaha, då var jag färdig, snygg traktor blev det". I det läget försvinner ens sinne för humor till ett hemligt ställe...

2:23 em  
Blogger A. said...

Emm... Det är ju skitkul. Så önskar jag att jag vågade göra också :-) Fast nu är jag ju inte tatuerare...

Björnen : Visst är det bra. Och som du säger, vissa ska man inte reta upp :-)


Peppe: Hehe.. kan tro det. Själv är det närmaste en tatuering jag kommit att måla mig själv och en vän med spritpenna en alldeles för blöt midsommarfest :-) Såg inte bra ut när jag vaknade på morgonen. Ett gråsvart skimmer över hela kroppen...

2:28 em  
Blogger Ninde said...

Ha,ha ytterligare en anledning till att inte gadda sig. Speciellt inte kinesiska tecken. Tre år senare utskrattad av ett gäng Peking turister...Och du A ska nog inte tatuera dig på södra sidan. Eller runt Råsunda... ;)

3:16 em  
Blogger A. said...

Du har så rätt Ninde!

Och nej, skulle jag bestämma mig för att pryda mig med en tatuering så är inte Södermalm eller Solna de ställen jag skulle söka mig till. ;-)

3:38 em  
Blogger mitt fyrverkeri said...

Ja mä!

5:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home