onsdag, januari 31, 2007

Årets kap?

Finns det såna där singelauktioner i Sverige? Ni vet såna där som man ser på filmer och i TV-serier från USA?

Vad tror ni om den här killen?

...Samtidigt som han svänger ihop en Alaska Pollock, kokt potatis och Chili-Mangosås så bakar han bröd som är klart samtidigt som middagen.
Under tiden har han dessutom diskat allt utom det som maten görs i... Välutbildad också...
Låter som ett kap i mina ögon.

Så ni som vill ha en hemma-man. Ta chansen.


A.


Ps. Ibland känner jag att min blyga sida tar över. Men det är mig det handlar om alltså

18 Comments:

Anonymous Anonym said...

Heheh...låter bra...mycket bra....
Både det där med sningelauktion samt första erbjudandet....

Kanske skall jag med slå till med en egen snigelauktion....Fast jag e ju picky så jag vill nog helst välja själv...

8:51 fm  
Anonymous Anonym said...

Haha, snigelauktion.. lite äckligt tycker jag.

Nej, men det är ju en jättbra idé. Är det den som har högsta budet som vinner då alltså? Snackar vi cash rakt upp och ner eller andra kvalitéer?

9:26 fm  
Blogger A. said...

Polly - du kan ju ha en selektiv auktion. Det tror jag att jag ska ha. Bästa erbjudandet vinner... :-)

Ida: Ja, det är lite äckligt :-)

Cash, eller andra kvaliteter, ett bra erbjudande bara. Det som är bäst i mina ögon vinner... ;-)

9:45 fm  
Anonymous Anonym said...

Men jag kallar ju alltid singlar för sniglar...visst det låter äckligt men sån e jag ;-)

Det jobbet jag skall intervjuas för idag...det kommer att gå hem på krogen....NOT! Eller kanske vad vet jag.,....Watch my space....

10:09 fm  
Anonymous Anonym said...

När kan du flytta in?

10:54 fm  
Anonymous Anonym said...

kej, jag lägger bud på en spänn.

1:06 em  
Blogger A. said...

Maza : Best offer so far... Tänk på att jag diskar och lagar mat ;-)

1:35 em  
Anonymous Anonym said...

Näe, en spänn, det var väl för billigt.. Jag lägger en guldtia och en grillpanna.

2:01 em  
Blogger A. said...

Ida, nu är du nära en hemmaman som diskar och lagar mat... :-)

2:43 em  
Anonymous Anonym said...

Då bjuder jag en biljett till bästa hockeylaget & med världens bästa sällskap....
Nämligen Frölunda & MOI!
Vann jag, vann jag????;-)

2:56 em  
Blogger A. said...

Nu börjar det likna något.. :-) Ska faktiskt iväg och kolla på det laget imorgon. Men om det är det bästa vet jag verkligen inte... ;-)

Men budgivningen hårdnar...

2:58 em  
Anonymous Anonym said...

Det var fasiken vad dyrt det är med en hemma-man nu för tiden...
Det enda jag har utöver det jag redan bjudit är en biljett till genrepet i Melodifestivalen som är här nere i Jönköping på fredag. Det kanske kan vara nåt? En dejt med La Ida. Fast vi kan skita i Melodifestivalen förresten.

3:16 em  
Blogger A. said...

Vi är inte så många hemmamän ute på marknaden så priset stiger ju. Hederlig marknadsekonomi.

Men som sagt, bäst erbjudande vinner och inte mest prylar, cash eller liknande. Och just nu

Solklar ledning för dig Ida! Dejt och ingen melodifestival... Svårslaget. ;-)

3:20 em  
Anonymous Anonym said...

Damn...vad skall jag komma på nu då...gillar inte att förlora... I will be back när jag har kommit på något oslagbart!

3:42 em  
Anonymous Anonym said...

Så när du och Ida gifter er vill jag ha en hedersplats (bredvid snyggaste singelkillen) som tack för att jag drog igång budgivningen! Han behöver inte kunna laga mat och diska.
Let there be love...;)

11:15 em  
Blogger A. said...

Självklar Maza. När Ida och jag gifter oss så sitter du där. Brevid nästsnyggaste killen på festen...

Just ja, Ida, du vann. En hemmaman till dig. När och var ska vi ses? ;-)

9:13 fm  
Anonymous Anonym said...

Anytime, anyplace sweetie!

Haha, men gifta sig?! Vem sa nånting om att gifta sig?
Fast jag är inte helt oblyg för tanken faktiskt om jag ska vara ärlig om det är så att man får en hemmaman på köpet. Och det till och med utan att ha sett A på bild. Det känns ju lite skrämmande.. ;-)

4:33 em  
Blogger A. said...

Det var nog Maza som drog det lite långt... :-)

Hemmamän är av tradition alltid bildsköna ;-)

4:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home