torsdag, februari 01, 2007

Det går visst inte att lära gamla höjdhoppare att sitta....

Igår var det någonslags hoppargala i fri-idrott i Göteborg.
När jag växte upp hette det tävling. Inte längre.
En biffig Klüft viftade och spretade med fingrarna men påminde mest om en lite mindre övergymmad knubbig Anja.

Men det viktigaste. Det har pågått för länge nu.

VEM SÄGER TILL STEFAN HOLM ATT ALDRIG MER TA AV SIG TRÖJAN OCH "DANSA"?

För att citera en stor tänkare när han såg sin granne i underkläder.

"....I'm Blind, I'm blind..."
Al Bundy.


A.

4 Comments:

Blogger Björnen said...

Jepp, då var det dags för en sån där gala igen... Uuurk.

Stefan Holm borde dessutom skaffa sig nya shorts. De han har på sig verkar vara från 80-talet och i storlek XXS. Jag vill verkligen INTE se att han har rakat bikinilinjen!

Tur att jag redan har ätit lunch, för all sorts aptit försvann precis.

1:06 em  
Blogger A. said...

Haha... Det är mycket vi får se som vi inte vill. Själv är jag bara glad att jag missade just den detaljen.

Fast jag tror att Sanna Kallur skulle vara bra het i de shortsen... ;-)

1:11 em  
Blogger Lill-Krizan said...

Lova mig att aldrig mer i hela ditt liv hänvisa till något som har med Al Bundy att göra!

Jag vill kissa på den serien.

8:10 fm  
Blogger A. said...

Jag lovar det. Om Stefan Holm inte tar av sig tröjan igen.

Al Bundy är nostalgi dessutom. Ungefär som Alf. Fast Alf var bättre. :-)

8:25 fm  

Skicka en kommentar

<< Home