fredag, februari 09, 2007

I backspegeln ser vi...

Efter en vecka fylld av saker som jag egentligen inte kommer ihåg några större delar av så har ändå några saker fastnat;
- Zinkpasta i stället för lypsyl
- Bra nyheter igår
- Nästan bakis i måndags
- Svårt drabbad av en manlig förkylning
- Lite mer snö
och som avslutning...

- Århundradets innebandymål.

Men gjort är gjort och bytt är bytt och kommer inte tillbaka så det är dags att se helgen an med tillförsikt. Så om jag nu inte blir svagare av min sjukdom. Känner hur den tär på mig, men om livet är på min sida, och jag inte drabbas ännu värre så ska jag i helgen i alla fall;

- Hälsa på Lillbrorsan på Kaffeorten och fylla på mitt förråd av Läkerol. Och så får han väl en födelsedagspresent också.
- På lördagkväll. Kroniskt otrogen vän är gräsänkling och vill gå ut. A vill dricka Fernet. Så det blir väl en sväng ut i La Stada.
- Söndag. Ge mig sol. Massor av sol. Är blekare än en magnecyl.

Fredag? Är det inte en rättighet att inte göra ett skit då?


A.

15 Comments:

Anonymous Anonym said...

Japp, här är det fredag och jag gör ingenting. Sov till ett-snåret och nu är jag inne på min tredje kaffekopp.

2:18 em  
Blogger A. said...

Låter som en perfekt dag. Så vill jag också ha det...

2:29 em  
Blogger Ninde said...

Lyckliga er, här var fullt ös tills tre snåret ungefär. Ha så kul på lördag. Fast gå inte på det där om spritens bakteriedödande egenskaper ;)

3:56 em  
Blogger A. said...

Länge sen jag trodde på sånt... Nu vill jag poängtera att bara för att det borde vara en rättighet är det inte samma sak som att det är så ;-)

4:01 em  
Blogger Ninde said...

Nä, jag märker det .. ;)

4:06 em  
Blogger A. said...

Hörru... den där sved ;-)

4:17 em  
Blogger Ninde said...

He,he. Ha en trevlig helg.. ;)

4:41 em  
Blogger Ninde said...

He,he. Ha en trevlig helg.. ;)

4:41 em  
Blogger A. said...

Tack tack. Och detsamma :-)

5:02 em  
Blogger Lill-Krizan said...

Ninde och A: Var lär ni er alla roliga gubbar att skicka efter meddelandena? Jag vill också kunna!

8:55 em  
Blogger A. said...

Hmm... tror det är en medfödd talang. Vissa kan rita, vissa kan använda glada gubbar i tid och otid... jag gillar dem.

9:15 em  
Blogger Lill-Krizan said...

Det låter logiskt.

Södra Teatern ikväll?

12:29 em  
Blogger A. said...

Nope blev inte så. Fick inte mina vänner att lämna närförorten och stället med namn efter en känd svensk skådespelerska...

11:20 fm  
Blogger Lill-Krizan said...

Kim Anderzons bar?

12:45 em  
Blogger A. said...

Haha... Exakt den! Eller om det var Ingrid Bergmans....

12:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home