fredag, februari 16, 2007

Le Fredag.

Sitter även i dag med ett leende på läpparna. Tittar lite snett på kollega 1 -5 (de som är är) och känner mig bara ganska nöjd.

Berättade de glada nyheterna för min mor igår. Trodde hon skulle börja gråta. Lät som det. Blev lite orolig så jag simulerade att jag glömt hemnycklarna här och fick ta en extra sväng och hämta mina extra hos dem.
Där upptäckte vi att;
1. Hon hade inte gråtit.
2. Jag hade glömt nycklarna på riktigt.
Eller så visste jag det redan när jag åkte från Globen. Och hade jag hetat Micke Johansson hade jag störtbölat igår. Men ett tack tal som innehåller ett osedvanligt högt antal "fan" är alltid kul.

Nu sitter jag och planerar min lunch. Och efter den ska jag börja planera för att möta sola i Karlsta' imorgon...


A.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag tror att du blir farlig i Karlstad i helgen...
Bryt inga ben eller nåt så jag ska behöva bli orolig för dig ;)

10:15 fm  
Blogger Ninde said...

Ha,ha..."kipp" på dig eller nåt :)

10:37 fm  
Blogger A. said...

Ida: Är alltid farlig, nu har jag snart lärt mig alla fraser jag behöver också... Men inte ska du behöva oroa dig.

Ninde: Skulle nog vilja ha det som Chip. Men det kanske är för engelskt för Alsterlind? ;-)

10:42 fm  
Blogger Ninde said...

Ha,ha ja troligen.. han verkar ganska jordnära ju.

2:27 em  
Blogger A. said...

Kan man verkligen kallas jordnära om man försöker lansera ett eget ord för hej? ;-)

3:22 em  
Blogger Ninde said...

Om man med jordnära menar alltför långt nedtryckt i den värmländska myllan? :)

3:29 em  
Blogger A. said...

Hehe....

3:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home